Effectief ondernemen

Nieuwe klanten bereiken

De professionals die ik coach zijn zeer deskundig. Daarnaast vinden zij het belangrijk om goed over hun project te kunnen communiceren: om hun projectresultaat te verbeteren en om nieuwe klanten te interesseren voor hun diensten.

Workshops

Om jou te ondersteunen om goede klantgesprekken te voeren, heb ik de volgende workshops en cursussen ontwikkeld.

  • Jouw ideale klant
    Als professional wil je graag gezien, benaderd en onthouden worden door je (potentiële) klanten. Wanneer jij bewuste keuzes maakt en anderen laat zien waar je voor staat, dan weet jij klanten te raken. Klanten zullen bewust kiezen voor jou. En zo kun jij samenwerken met jouw ideale klant.
  • Goede klantgesprekken voeren
    Om een relatie op te bouwen met je klant of om de vraag achter de vraag te kunnen achterhalen, moet je goed kunnen luisteren. In deze workshop maak je kennis met een luistermethode die altijd toepasbaar is.
  • Samen scoren bij de klant
    Bij veel bedrijven is het de gewoonte om samen op klantgesprek te gaan. Als accountmanager ken je als geen ander de behoeftes van je klant. En als specialist ken je alle technische “ins and outs”. In deze training leer je hoe jullie je onderlinge communicatie en samenwerking kunnen versterken, zodat je samen de klant beter kunt bedienen.

Natuurlijk is het mogelijk om de cursussen aan te passen voor jouw team of organisatie. Ook is het mogelijk om deze onderwerpen te oefenen in een coachingstraject.
Ik kom graag een keer de mogelijkheden hiervoor toelichten.